Sustainably hedonist

Zero waste DIY: egy arany képkeret új élete

2020. szeptember 24. 11:30 - Sustainably hedonist

Van egy alapvető vonzódásom a régi tárgyakhoz, és mindig is nagyon tetszettek a régi arany keretek, rengeteg Pinterest képet mentettem le, amin szerepeltek. Ezért az egyik ecseris kirándulásom alkalmával beszereztem egyet, mondván, valamilyen DIY projekthez biztosan jó lesz. Ez négy évvel ezelőtt volt, azóta puszta dekorációként pakolgattam ide-oda a polcon a keretet - mostanáig. Végre elérkezett az ideje, hogy valamilyen extra funkciót adjak neki. Szándékosan egy egyszerűen kivitelezhető DIY megoldást választottam, mert kiábrándítóak számomra a mutatós, de amúgy barkácsképességeket igénylő projektek. Itt mindössze négy eszközre lesz szükség.

diy5.jpg 

Tényleg egy borzasztó egyszerű dologról van szó, maga a folyamat is nagyon egyszerű, és nem kellenek hozzá nagyon extra eszközök:

  • régi arany keret
  • 6 db kisméretű, vékony szög (vagy ahány sort szeretnél, annyiszor kettő)
  • zsineg (én mindig félreteszem, ha kapok valahol, így később újra tudom hasznosítani őket, mint itt is)
  • kalapács

diy1_1.jpg

Lépések

  1. Kezdheted azzal, hogy felrajzolod, hova szeretnéd az egyes szinteket, de nem kötelező. Én például érzésre csináltam. Arra fontos ügyelni, hogy a két szög egy szintben legyen, ezt érdemes vonalzóval vagy más módon lemérni.
  2. Verd be a szögeket.
  3. Ha már az összes szög a helyén, erősítsd rá a zsineget. Miután az egyiket rákötözted a másik oldalon először csak tekerd körbe a szög körül, hogy feszes legyen, és után csomózd rá. A felesleget vágd le.
  4. És tádáám, kész is az inspirációs falad. Fényképeket, emlékeztetőket, jegyeket tudsz rá csipesszel rögzíteni.

diy2.jpg

diy3_1.jpg

diy4.jpg

diy6.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sustainablyhedonist.blog.hu/api/trackback/id/tr7016212484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása